Pan Martin se cítil u prodejce jako analfabet!

Pan Martin má tablet od mobilního operátora, poté co u něj koupil tablet,poprosil ho, zda by mu nastavil sim kartu a připojení k internetu a ukázal, jak se s tabletem dostane na internet. Pan Martin byl „vyhoštěn“ se slovy to si přece uděláte doma! Jak mi sdělil pan Martin cítil se jako analfabet! V pátek nás pan Martin navštívil a společně jsme nastavili SIM kartu, WIFI připojení  a ukázali mu, jak se pracuje na internetu (idos, mapy, vyhledávání). Založil si u našeho spolku emailovou adresu a stáhl si první hry. Ještě ten den si pan Martin našel adresu ukázky pojízdných tříkolek, kterou by si chtěl pořídit, protože má špatnou rovnováhu. Chápeme, že cílem prodejce je prodat zařízení a služby, ale neměli by část svých zisků vracet zpět do společnosti např. formou pomoci starších lidí s novými technologiemi a službami?

Příjemný den tým Moudré Sovičky z.s.

Podpořte naše projekty a činnosti!